Saturday, February 12, 2011

InDoOR ParK puNya HaL..


Halu Cuyunks...

actually baru sampai umah pas entertained anak2 ujung minggu ni. memula tu singgah tesco niat kat beli chocolates kat anak2 daras tp bila nmpk itu ini suma nk hambek. cess, abes seratus gak duwit aku! kurang asam betoi. then pas setel bg diorg mamam trus heading ke suping kumplex kat sebelah. anak2 daras nak gi maen2 kat indoor park kat situ. mommy pulak nk top up membeli make up kit siket2..kunun siket terbang dekat seratus juga..bodo, bodo abes duwit lakiku.

while kiddos sonot2 maen kat playland tu, aku terus ngan reading la. memula girl yang keja kat situ ckp diorg nk wat cleaning kat area bawah so anak2 suruh maen kat belah atas dulu. tak dapat la diorg nk main slides paberet tu. ok lagi, sedang aku kusyuk reading mata lak rasa nk pandang kat anak2 kt dlm tu. aiikk, rajinnye budak2 ni dok ngemas, kutip2 bola melambak2 masok bakul (kat area bawah ). tadi ckp tak bagi main. oklah aku ingat budak2 ni memang suka nolong. tapi anak2 org laen lak sonot memain atas bawah.

aku setat rasa lain macam. panggil sophie then tanya dia...
"napa x main? adik2 tak nak main dah ke? mommy bayar sepuluh hengget
tau, kan baru je masok" bukan le aku pekin sangat nak kuar duit unt bg anak2 happy tp rasa cam ada yang tak betul je.

sophie lak bagitau, "kakak tu cakap kalau nak main cepat kat bawah kenalah tolong kemas sama." aku trus panggil dua orang lagi anak2 ajak keluar. pahtu tanya salah sorang yang kerja kat situ kenapa dia suruh anak2 aku kemas sedangkan itu kerja diorang. aku pulak bukan bg masuk free. budak tu ckp dia tak tau sbb bukan dia yang suruh. bila dia gi tanya kwn dia yg sorang lagi tu, aku nampak dia asek tertunduk2..aku memang dah geram kenapa kat anak2 chinese yg mak diorg pon ada kat situ tak disuruh? tak beranilah tu kan. mungkin dia ingat aku tak pasan.

pastu aku pi kat customer service inform diorang. diorang minta maaf jelah. bukan la niat aku nk susahkan budak pompuan tu. aku tngl pesan suruh diorang tegur je budak tu bukannya aku suruh dia dibuang keja ke hapa. aku tau dia pon cari rezeki kat situ tp at least bila aku tanya, explain la tp dia langsung tak mau jumpa aku...apa maknanya tu?? kenapa anak2 aku
yang jadi mangsa? bukannya aku bg masok free walopon setakat sepoloh hengget je? saket jiwa wanita aku ni tau...mulalah aku emo lagi neh!!


CHOCS FOR MOMMY AND KIDDOS, X SMPT SNAP YG LAEN2 DH SETEL


MAMAM KAT FOOD COURD JESSS....


KANAK2 RIBENA YANG SUPER DUPER JOY


MOMMY DEBABS, READING


ANAK2 ORG LAEN SONOT MAEN, ANAK2 I BZ NGEMAS!!


No comments:

Post a Comment