Wednesday, February 9, 2011

Hari yang melelahkan...

Hye....(baca dengan nada seperti bateri nak kong)..
Rini dah pulas stereng lapan kali pi balik. Jap lagi nak kuar amik anak2 dara balik ngaji pahtu anto pi kelas art pulak. Letih sungguh..

Neh satu lagi masaelah, napalah my tiny toot neh xmo diam semenet pon. Kalu dia biseng nyanyi2 ke, wat spelling bee ke, baca sotkhabar ke xpelah jugak. Neh asek nak mgamokss saja. Saket jiwa aku kalu ari2 perilaku huduh dia neh berterusan.

Sambil typing neh pon dia dok lompat2 atas kusen sebab chocolates Hershey's Kisses dia tu dah langsai dibedal oleh dua owang anak dara tu..Bila aku cakap jap lagi la mummy gi beli, dia meraung jugak. Dah dkt seploh kali aku bagitau. Aku lempang jugak budak neh..
Mesti suma ingat aku dera dia. Walhal perasaan, jiwa, raga dan emosi aku yang terdera. Yang paling menghampeskan hati kenapa bila bapak gula dia ada kat umah neh diorang behave macam pwincess???

'Mommy nak kolat mommy!! Pulisss laaa...'

Aku pandang ke muka dia dan selepas menjelirkan lidah dia yang tak berapa nak panjang tu kat aku dia blah dgn jelingan yang tak abes.

(Patut ke emo aku terus berdarah camneh???)

No comments:

Post a Comment