Sunday, December 6, 2009

nu leather bag for self...


hi all..td turun ipoh town. plan asal nk gi tukar tiket hubbyku. yesterday, boss dia kt offshore tpon suwuh naik keje awal. since duit da lg aku decided nk wat suping ckit. as a fulltime mama, aku mmg xde gaji bulanan. so duit belen2 gaji hubbyku tulah salary aku every month. lg syokkan..smlm blk kg umah makku and sadly jean levi's skinny kesayanganku tertinggal kt sana. tak senang ati aku. plan td nk sambar selai suar levi's baru. tgh fitting tdengar anak kecekku meraung. trus aku kuar bg blk suar jean tu kat salesgal. pas setel baby nangis, mata aku trus nampak butik fossil. rembat sling bag seketul, sengal betul lingkup bajet. tp xleh nk nyesal la sbb bag tu nyaris2 sama cam sling bag coach idamanku. kalu nk beli bag coach tu ranap la gaji hubbyku. last week aku br je zero kan aku punya bill kad kedit. ari ni kasi tambah semula..memang sengall...


p/s - tq husband sbb senyum je tgk bill kad kedit ada angka semula.. (senyum tp dlm ati tumbuh bulu agaknye) wink! wink!

No comments:

Post a Comment