Monday, November 23, 2009

Ramp-it up gal!!



haluu..dh mlm ni tp mata aku lum stim nk bobok. kepala je ting tong ckit sbb satu ari ni merayap kt penang. pas anto liza aku gerak trus ke umah makku. anak2 de kt sana. bwk yg kecek je sbb dia nenen lg. driving time ujan lebat mlm2 scary gak la. si kecekku pas mandikan trus tdo penat sgt tu. tak terkejar aku ngan liza, mmg x takut manusia budak ni. sana sini berlari kt queensbay mall tu. suma kedai dia nk redah. 1st kedai aku msk dh tentulah topshop. leather biker's jacket pujaan hatiku mmg ade kt situ tp uhuks..tngl selai je dan the color really doesn't suit my skin yg sedikit tinted ni. kecewanye aku tp org yg beriman cam aku nk kena bnyk sabar..warghh kah kah. ada 2nd option kt forever 21. aku akhirnya berjaya mendapatkan selai lg jacket unt koleksi lemari 2 pintuku itu...maybe tak lawa pd korang tp aku x kesah, janji my doters tetap ckp 'mummy still rocks yooo...'

p/s - thanx liza sbb sudi jd drebar aku arini.

No comments:

Post a Comment