Monday, July 4, 2011

ari2 bahagia saya kat kelas bakar membakar...


hola lovelies....

brapa ari dah setop hapdet blog nih. makcik xde mengemood le nak type2 even banyak jugak crita nak temberang kat korang2 suma. itu ari ada janji nak story ttg my nu passion. tak baru sangat sebenarnya dah lama jugak suka membaking nih. cuma setahun nilah makin rajin. nak dikatakan almost every monthlah ai gi kelas nih suma. syiok sebab selain mengilangkan stress ai juga dah agak pandai wat kek2 sedap yang dijual kat kedai fames emes tu by myself dibantu oleh my askar2 kat umah ni. tapi suma kelas nih lebey menjurus (jurus???) pada decorating jelah...kalu nk usyar2 kek2 tersebut sila singgah sini okay. tapi yang paling penting kat kelas ni jugalah aku bertemu sorang fomfuan yang kini menjadi my best fwen poreber (suka2 je declared bff). nama fomfuan tu ashima tarmizi. sampai suma owang panggil kitorang twin sebab kalu ada aku maka dia pon ada jugak dalam kelas tu. twin sorang idong leh sangkot hanger baju sorang lagi idong kemek (akulah tu!). seems like she's a hero (she-ro) and i'm her sidekick. kenapa sidekick? owh sebab aku memang tak terer pon nk jadi she-ro lagipon aku ni lack of kompidem.....

reason aku suka dgn kelas ni sebab cekgunya sempoi gilos, sangat gedik cekgu tu (jangan marah tecer). dan yang paling mengebestkan jiwa kat sini jugaklah kitorang dah registered satu team - Geng Mapia Tergores - inilah maknosia2 yang membahagiakan ari2 gegirl aku (waktu ni abg gula dok umah jaga anak2. time dia cutilah pon makcik nk menggegirl ngan teman2)...okay layan pichas dulu ye...

part of my geng mapia tergores - baju kaler oyen tulah my not so called twin sista.

yang berhijab merah tu our cekgu - sislea safuan -


banyak lagi gambar2 gedix sebenarnya (tema kelas tecer lia - gedik santai) tapi kalu ai tempek kat sini naik rabak pulak mata korang2 suma nanti. tapi ai tak kesah juga sebab blog nih ai punya wuhuhu.....astalavista bebeh jumpa lagi bila ai punya saket rajin datang nnt okies!

No comments:

Post a Comment