Sunday, June 26, 2011

aPakAH???


hye there lovelies,

jam kt cellphone dh pukoi 12.45am tp nape aku still ngadap natang lappy nih lagi? bilik 301 (ayoyo) dan ward A4 kat banglo abahku (wekksss) dah sunyi sepi. tabley tido pon betol tp sebenarnya aku susah ati. udah 2,3 ari kepala dizzy dan butterflies in my pewot nari2. apakah??? takot nk imagine kalu kebarangkalian itu benar2 berlaku...korang tahu APAKAH itu bermakna? kan aku dh cakap @typed tadi usahkan nk nyebut, nk bayang2kan pon hati di dalam rasa seram sejuk...for those yang paham tu, pahamlah. and those who don't ikot sukatilah nk ke taknak pikir pon. bukan kena bayar.

bukannya aku takmo pi cari kepastian tu tp masanya cam tak berapa nak sesuai. ye ke? nak kena tunggu eclipse sekali lagi ke? baru mngu lepas gerhana...waktu gerhana tu ke? ohhhh tidakkk!!! alya syahida alias cakap aku nih in denial. yolah sangat, dia punya kepala tu lebey kurang mengong cam kepala aku jugak (aku rasalah)..alah abaikan jelah, budak2 lagi alya tu...munyi pulak cicak di dinding umah mak aku. nyebok je mulut beliau nak mengiyakan cakap2 alya genit tu.

tadi jiran mak aku cakap kalu selalu saket kepala berulang2 mungkin ada gangguan jin (jin apa?) ataupun kena 'buatan orang'...jiran tu baru je dengar 1 talkshow kat astero oasis...gangguan jin tu aku tak tahu tapi buatan orang tu mungkin jugak...bukan orang jauh pon, laki akulah! cehh, macam2 korang pikir, apalah yang ada kat aku nih yang nak jadi bahan untuk orang suka2 nk anto hadiah bukan2 kat aku? memanglah selalu saket kepala tp aku pernah wat blood test dan doc tu kata suma okies cuma darah ada siket rendah...dokter centa aku pulak beria2 menyokong budak alya punya statement kat fesbuk tu. nak gi sign on kapai mlm semalam pon menyengih kerang lagi.....very the hampehlah.

sok aku nak balik umah cari mana aku simpan natang itu then kalu tak jumpa aku benti lepak kat sopa peberet aku pahtu sambung pikir lagi. separuh masa muda aku terbazir sbb rajin pikir dan asek cari barang ilang (sbb lupa letak mana). barang apa yang aku cari tu? barang itulah yang akan membuktikan budak alya tu SALAH!

aku rasa nak tukar lagi sekali, takmo pikir2, xmo cari benda2 yang selalu misplace jadi aku mau baking cake saja esok. leh jugak aku tempek2 kat blog kek aku yang tak berapa nak meriah tu...wahh..tingin nak makan kek la pulak...NOOOO...!!!

No comments:

Post a Comment