Wednesday, September 21, 2011

Napa ari RABU slalu ada WORDLESS WEDNESDAY kt belog?



assalamulaikom lovelies suma..


tgk tajuk atas..silakan..silakan...setiap ari rabu aku musti tertunggu2 entries yg baru hapdet dari blog2 yang aku rajin folo @ suka baca. kadang2 yang aku tak folo pon tapi aku tunggu jugak sebab saja aku suka. bukan ada papapon cuma aku ni kadang2 mengong unta siketlah asal hari rabu je musti ada blogger kuar entry tersebut. WORDLESS WEDNESDAY. wahhh, besarnya, saja je hang nk highlight amy napisha weyy...uhuhukhuk, tercokek air lior sendiri (debushh!! debushh!! hentak tgh blkg satu kali).


biasanya kalu kuar tajok tue maka hanya akan ada gambar ataupon tinggal tajuk tu jelah. korang2 janganlah marah. makcik ni cuma nak tahu kenapa ari tersebut je yg boleh jd wordless? ari senin, selasa, kamis, jumahat tableh eh?? 


Pahtu aku google la carikan (oh, makcik mmg bnyk masa terluang!)

Wordless Wednesday (WW) is a visual blogosphere phenomenon. Whereas blogs (web journals) are primarily about "words" bloggers love to dress their journal entries with imagery. WW is a simple blog post featuring a photo which conveys a message that speaks for itself without using words. However, there are no specific rules about WW posts so a few (and sometimes, many) words may accompany a photo or image that is the focus of a WW blog entry.
sumber: healing.com jwb rasanya. 

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description/


sumber: wiki tolong jwb ini sebentar td.






Owh..itu macam ka.. senang crita kira macam satu jenis kesyiokkan berlaku la dikalangan blogger untuk letak tajok itu. ok, ok tapi maknosia cam aku ni tak cukup puas ati la dgn kenyataan tersebut so aku nak tanya lagilah...hehhehheh..(mmg bnyknya masa aku terbuang merata2...)



*** kenapa? kenapa ari wednesday?

*** awat tak mengebestka kalu kita bohwordless ari2 yg lain tu??

*** ari wednesday ni bukanka kita tetap bercakap @ berkata2 spt biasa???






ok, sampai sini sahaja, cuma aku rasalahkan....atay ayat tu shedap dibacalah. yelah..Wordless Wednesday (ada WW)....itu kot sebabnya??? alah, aku tau lah apa korang akan cakap - IKOTSUKATIMAKAKULAH, INIBLOGAKU, HANGAPAKESAH!!

hehe..sowi, sowi...niat aku baik. sebenarnya aku takdak crita la mau crita bagi hari rabu ni. itu pasal aku wat tajok soklan hampess ini. tapi aku tetap suka baca err 'tengok' WW yang korang suma posting kat blog korang tu..lebiu olls!!










No comments:

Post a Comment