Thursday, March 3, 2011

mAJuk TAk sHudAhh...


salam lovelies and geng2 kelab kipasku (perasannyee...),

entry kali neh lebey kepada luahan perasaan tak paham, nggak ngertik, bingung2 dok pikir kat mana salah dan silap masa aku ngandongkan budak sorang neh? serba-serbi salah. buat baik ngan dia salah, tak jadi baik pon salah. kalu tak tegur perilaku huduh tu lagi rasa bersalah! buatnya dibawak perangai hangin tu sampai ke besar SALAH dia tu orang tuding kat akulah sebab aku yang membela dia. yang lagi dua tu ok saja perilakunya..

kerja dia ari2 selain menaikkan temperature darah aku adalah -MERAJUK. pahtu setat humban apa saja barang yang terdekat dia leh ambik, antuk kepala ke dinding, tarek baju kat badan sendiri sambil ckp 'GEWAMMNYEE WIWIT, GEWAMMNYE..) dan kalu jiran2 dengar memang pikir nak call bapak polisi la. diorang ingat mak budak neh musti belasah anak dia cukup2. meraung takyah pakai speaker satu lorong boley dengar. semalam dibalingnya iron seb baek tak kena kepala sendiri. paling mengebest perangai ngamuk gorila tu bapak gula dia dah tengok. pasneh jangan ingat aku karang skrip drama lagi ye boifwen!!

meh aku bagi bukti2 yg aku ambek dr CCTV (pinjam suping kumplek punya daaaa...).
:

:

:

:


tatau apa masaelah budak neh, tiba2 majuk xmo kawan ngan aku!!

okeis, roll film setat meraung dh..."suping kumplek ka, apa ka, ada aku kesah??"


sedey gilos, bila tgk pic neh aku sian pon ada, gelak golek pon jugak.



bapak gula - dalam pwoses membujukksss.


xmo pandang muka aku - xmo kawam mommy, cehh, salah aku jugak???


dia syenyumm semula. memang x paham, saket jiwa wanita aku neh.



ikot perangai akuKAH? ikot perangai bapak gula diaKAH? boley geng ngan KAK LIMAH le aku neh, sama2 dapat demam malaria tapioca!!



No comments:

Post a Comment